Książki 2004-2005

Eulalia Skawińska (red.)

Szanse i Perspektywy Polskiej Gospodarki w Unii Europejskiej 


Eulalia Skawińska (red.) - Szanse i Perspektywy Polskiej Gospodarki w Unii Europejskiej Nasilanie się procesów integracyjnych w gospodarce światowej powoduje określone konsekwencje. Z badań i analiz wynika, że dotychczasowe skutki dostosowań w procesie integracji są w Polsce dalekie od oczekiwań. Na przełomie XX i XXI w. pogłębił się dystans w rozwoju polskiej gospodarki nie tylko w stosunku do Unii Europejskiej, ale też niektórych państw - nowych członków. Jak pokonać ten dystans? Jakie powinny być kierunki działań przedsiębiorstw, organizacji samorządowych i instytucji państwa dla wzrostu konkurencyjności?Jak wykorzystać możliwości stworzone przez fundusze strukturalne UE? Jak wyzwolić niezbędną przedsiębiorczość i pozyskać konieczne umiejętności? Na te pytania starają się odpowiedzieć Autorzy książki.

 

ISBN: 832-0815-460


Eulalia Skawińska (red.)

Podstawy marketingu. Kompendium, testy, zadania, analiza przypadków


Eulalia Skawińska - Podstawy marketingu. Kompendium, testy, zadania, analiza przypadkówJest to podręcznik akademicki inspirujący i wspierający w samokształceniu z podstaw marketingu. Celem monografii jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w procesie globalizacji i integracji. Jej treść jest dostosowana do programu tego przedmiotu na uczelniach wyższych, a forma – wymagająca aktywności ze strony czytelników – sprzyja pogłębionemu zrozumieniu prezentowanego materiału.

 

ISBN: 978-83-7205-223-0


Eulalia Skawińska (red.)

Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości


Eulalia Skawińska - Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłościTreść monografii wskazuje na kierunek ewolucji marketingu jako źródła przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie i na sposoby stosowania jego instrumentów. Jest ona kierowana do studentów na różnym stopniu kształcenia, w których programie uwzględnia się przedmioty z zakresu marketingu i komunikacji marketingowej. Wiedza zawarta w książce stanowi niezbędną podstawę rozwoju zainteresowań studentów. Tę bazę wyjściową uzupełniają publikowane wyniki analiz empirycznych i konstrukcje teoretyczno-modelowe wnoszące istotny wkład w rozwój tej dyscypliny wiedzy. Autorzy podjęli trud badawczy w kierunku doskonalenia tej wiedzy.

 

ISBN: 978-83-7285-244-1


Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18